Strona Główna · Forum · Linki · Kategorie Newsów · Button · Galeria · Często zadawane pytania Sierpień 23 2017 23:24:53
Nowe Karty 14.12
Dzisiaj jak co dwa tygodnie w piątek doszły nowe cztery karty. W tym tygodniu dostaliśmy bardzo ciekawe karty a ich umiejętności możecie zobaczyć u góry.
Pierwszą kartą od, której chciałbym zacząć jest Angelo. Jest to dwu gwiazdkowa karta z klanu Montany jego statystyki to 6/2 na pierwszy rzut oka może wyglądać niepozornie, ale mogę was zapewnić, że to jest kosiarz, który może wymieść nie jedną kartę, mimo że nie może narobić wielkich szkód swoimi obrażeniami, ale na pewno może nieźle namącić. Bonus pozwala mu bardzo łatwo nadrobić dystans nad kartami z większą mocą oraz zmusić je do wyrzucenia dużej ilości pilzów lub poddania się. Nawet, jeśli przeciwnik zdecyduje się przepilzować i wygrać to zostanie pozbawiony umiejętności i nie wiele zdziała a my będziemy mieli nad, nim przewagę w postaci większej ilości pillzów!
+ Niewinny wygląd
+ Może nieźle namącić
+ Potrafi pokonać niejednego koksa
+ Bardzo przydatne SoA
- Brak konkretnych minusów, ale, jeśli można nazwać to minusem, to mógłby mieć 7 mocy.
9/10
Drugą kartą którą przedstawię jest Palmer. Karta na pierwszy rzut oka nie wydaje się być silna ani wyjątkowa ma standardowe 7/7 oraz 5* Umiejętność postaci jest bardzo ciężko aktywować i na pewno nie często uda nam się to osiągnąć zważywszy na jego obrażenia oraz 5 gwiazdek. Na karty takiego typu na pewno nikt nie przymruży oka i nie wystawi od tak karty SoA. Więc cóż karta nie jest silna i na pewno niedługo będzie kosztowała `800 cln
+ Nie najgorsze statystki
+ Będzie tani i dostępny dla nowych graczy
- Beznadziejna UM.
- Trafił niestety do złego klanu
6/10
Ksendra jest bardzo porządną kartą i możliwe, że pomoże Gheist dołączyć do rozgrywek 25*+ aktualnie nie mieli wiele pięciu gwiazdkowych kart Rolph nieco kosztuje i ma minusowe punkty w turniejach, XU52 nie każdy lubi a Gork może namieszać i tylko zaszkodzić. Ksendra jest kartą, która bez problemu może pokonywać silne karty dzięki dużym statystykom oraz bonusie blokującym karty, które dodają sobie moc, jeśli karta nawet przegra przeciwnik nie wyrządzi dużych szkód.
+ Porządne statystki
+ Karta pasuje do bonusu
+ Przeciwnik nawet, jeśli wygra to niewiele zrobi
+ Super Art
- Minimum redukcji obrażeń mogło być do 2 lub 1.
7/10
A teraz ostatnia i najważniejsza karta. T Gaank. Karta, która potrafi zniszczyć nie jednego dzięki swoim świetnym statystkom 8/5 i ochronie mocy i obrażeń karta jest pewniakiem i żaden allstars, czy też pussycat mu nie zaszkodzi. Bez problemu może równać się z potężnymi kartami nawet 5*, a po przegranej pillzy wracają do nas :)
+ Duża moc
+ Duże obrażenia
+ Pewna moc i obrania
+ Tylko 4*
+ Art
Lovhaka już nie zobaczymy w żadnym decku.
9/10
Karty jutro będą miały osobne artykuły.
 
 
Komentarze
Brak komentarzy.
 
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
 
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
 
Nawigacja
Strona Główna
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Button
Galeria
Szukaj
Często zadawane pytania
 
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
 
Następna Recenzja
Karta której napisze recenzje jako kolejną będzie z...
 

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie